Tuesday, August 18, 2009

Khas Untuk Awak

Saya bangga dengan awak
Awak dah berubah
Awak dah tak ego macam dulu
Saya suka dengan awak yang sekarang ni.
Awak yang sekarang ini sentiasa positif
Awak dah mula tunjuk yang awak sayang sangat kat saya.
Dulu susah betul awak nak tunjuk.Betapa tingginya ego awak dulu.
Saya harap awak dapat kekal macam ni sekarang dan selamanya.Boleh kan awak?
Saya tau saya bukan yang pertama.Tapi saya harap saya dpt jd yg terakhir berada selamanya dihati awak.Boleh kan awak?
Saya Sayang Awak Fullstop

F@$T 4 EVA !


Ikhlas
Ur Mrs F@st


p/s : Maaf yer readers kali ni i nak jiwang ckit.Sekali sekala.Bukan selalu pn kan..heheheh

8 comments:

budaktembam said...

hahha..ok2..sile jiwang..wink2..

apple said...

tumpang gembira untuk kamu..

- Gie - said...

sape..sape...sape..nk tau...

viruze-ping said...

Erin : Hihi :)
Ain : Tq my bff
Gie : Sila siasat sendiri yer..lmbt ar gie nie..heheheheh

sihasu87 said...

huhu...
le gak ko bertahan dgn dia...
huhuhu...
wish both of u smpai jinjang pelamin la ye...
hehehe

PeNdEkA said...

hehe jgn lupe kasi cookies kt mak mertua ye...hee :D

viruze-ping said...

Anum : Doakan kami yer :0
Nicky : itu wajib..hehehe..

almie ariff said...

semoga sentiasa
berbahagia dan
hepi2 k..