Monday, October 19, 2009

Rahsia

Mesti korang pernah berahsiakan?Korang berahsia dengan siapa? Mak? Ayah ? BF? GF? BFF? Kawan? Cikgu?
Tipulah kalau korang xpernah berahsia.Paling kurang pun mesti ada.Betul x?
Sesetengah orang berahsia untuk menjaga hati seseorang,untuk mengelakkan sesuatu yang tidak diingini berlaku.
Ada juga orang berahsia untuk menutup aib orang.
Tidak semestinya jika kita tengok orang tu mulut bukan main becok tapi tak boleh simpan rahsia.Dont judge a book by it cover.
Bak kata pepatah biar pecah di perut jangan pecah di mulut.
Aku pun ada rahsiaku tersendiri yang orang xperlu tau.Dan aku juga banyak menyimpan rahsia orang.walaupun ada orang pernah menggelar aku Internet bergerak.Tapi kamonla..bila orang dah kata simpan rahsia tu.Kita perlu simpan kan? Apa pendapat korang? korang pernah berahsia?

4 comments:

- Gie - said...

sy seorg yg berahsia! :(

nand said...

btol..btol.. sbb kite ramah org igt kite ske bw mulut..
kamonla manusia skg..
tape fara.. kite je yg tau...
n hya org trtntu yg prcayakan kite tau kite cmne..
chill dear.. =)

zhafran lahhh said...

yeah rahsia penting.
x de rahsia x best.
ada rahsia kawan kita boleh gunakan dimasa akan datang(boleh ugut =D).
fara meh a kongsi rahsia skit.
hehe

Rina said...

i've lot of secrets~