Sunday, November 23, 2008

Wahai kaum adam...

Kali ni ditujukan pada semua kaum adam.Kenapa lately ni (dua hari berturut - turut) ade je dengar crita pasal kaum hawa nak bunuh diri.Punca dia sebab kaum adam.Dua-dua kes brlaku kat terengganu.

  • Kes pertama : gaduh ngan bofpren
  • Kes kedua : si isteri yg tertekan sebab suami kawin 2.

Isk..memang marah sangat.Lemah sangat ke iman sampai nak bunuh diri.Tapi xbole jugak nak salahkan si kaum hawa.Kalau si kaum adam xbuat hal,xkanla si hawa sampai nak bunuh diri.
Tu lah lelaki bila kita dah sayang,dia buat hal pulak.So kepada kaum adam diluar sana,jagalah pasangan anda sebaik-baiknya.Jangan sampai ada kes bunuh diri lagi.
Hati perempuan ni sangatlah macam tisu.So jagalah ia jangan sampai koyak.Kalau koyak memang xbole nak jahit dah.Gunalah peluang yang diberikan dengan sebaiknya.
Kepada yang dapat pluang kdua untuk mmenangi hati pasangan.Silalah jangan sia-siakan peluang yang diberi.Kerana peluang ketiga mungkin tidak ada untuk anda.

2 comments:

wAkDoL said...

alamak kt trg la plak...ho3

abglin said...

abglin kaum adam dr kl yang baik...