Friday, September 11, 2009

Alhamdulillah Syukur



Syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah dan kurnianya aku dinobatkan anugerah kecemerlangan aktiviti pelajar (individu) bagi kategori kerohanian dan peradaban.Tujuan aku posting ni adalah nak kongsi kegembiraan dengan rakan2 sekalian(walaupun xbyk yang ucap tahniah,maybe ramai xtau kot).Diharapkan dengan kemenangan saya ini dapat memberi perangsang kepada sahabat2 yang lain utk bertanding pada tahun hadapan.Korang nak tau apa rahsia utk dapat anugerah ni???
Yang penting sekali,bila korang berprogram,kenalah IKHLAS.bukan kerana terpaksa.Memanglah kita join program nak sijil kan? Tapi IKHLAS tu mesti kena ada.
Bila kita IKHLAS,benda2 lain akan datang dengan sendirinya.Saya tak pernah rasa saya join any program dengan keadaan terpaksa.Saya dah terjun dalam bidang ni,saya mesti teruskan perjuangan saya sampai selesai.Alhamdullilah, segalanya berbaloi.
Nak tau macam mana saya boleh nak hantar pencalonan untuk anugerah aktiviti pelajar ni?
Memang dah berangan dari tahun lepas.Masa tu Abu Sufian menang anugerah individu kategori kepimpinan.Dah simpan angan2 nak masuk bertanding.Pastu, tahun ni bila dapat email dr hep utk hantar pencalonan belum tergerak nak join lagi. Dapat plak classmate yang aktif macam aku .Si Tan Wei Hao.Dia sibuk nak hantar pencalonan.Pastu dok ajak aku.Last minit aku hantar pencalonan.Kelam kabut cari sijil.Alhamdullilah sekali lagi.Xsia2 aku hantar pencalonan walaupun lewat.Di kesempatan ni nak ucapkan tahniah pada sahabat2 yang menang,Tan,Kuch, n Kirin.U all deserve it!

Saya juga nak ucapkan terima kasih kepada Kelab Wawasan dan Unicommserv kerana memberi saya peluang untuk menabur jasa dan bakti.







8 comments:

- Gie - said...

fara mmg deserve to get it ok!

sape yg x knal farra jb kn :D

viruze-ping said...

Gie : Hahaha. Tq so much :)

Syakirin Mansor said...

tahniah jugak kt farra!!!

yeahhh!!

majulah kelab/persatuan untuk uniten.. huhu

dan terutamanya.. untuk diri sendiri..

:)

adzreen adzman said...

congrats k.fara!
;)

viruze-ping said...

E`in : Tq adek!
Kak Niss : Betul tu kak.Jangan menyerah sbelum bertanding.Agi idup agi ngelaban. :))

viruze-ping said...

Kirin : TQ kirin!
E`in : Tq adek!
Kak Niss : Betul tu kak.Jangan menyerah sbelum bertanding.Agi idup agi ngelaban. :))

PeNdEkA said...

huu mesti da lmbt nk ucap congrats kn..sbb seriously mmg xtau sebelum ni..tp tau mmgfara active..hehe sy ni kurang mengambil tahu hal org...adoi~

viruze-ping said...

NIcky : Belum terlambat lg dear.Btw thanks.hehehehe