Saturday, January 31, 2009

Akta lompat parti?

Hahahahaha aku rasa nk gelak besar bila dengar isu ni.Td baru tengok kt buletin uTAMAK tv3..Wtfun nk buat akta lompat parti.Maksudnya sape yang melompat parti(parti BN ke BA terutamanya),akan dikenakan hukuman.Hahahahahahahhaha..rasa nk gelak kali kedua,Apsalla BN ni cpat sangat melatah.Baru sorang dua lompat parti dah nak melatah.Bila orang PAS or PKR lompat ke parti BN xde plak diaorg bising.Walaupun aku lebih terarah kepada BN tapi xdela semua yang BN buat aku setuju.So apa pendapat korang?

7 comments:

aмiє's³° sнiиoda said...

nmpak sgt BN da tk relevan.. ;p
so aper la..maser tuk brubah.. ;p

Nissie said...

ye, saya juga walaupun lebih kanan kepada BN, tapi lately, byk yg tak masuk akal.

abu said...

so sokongla ba...
hehe...

- Gie - said...

mmg bn drdlu lg cpt gelabah...
nta pape..
makin lame..rs cm pemimpin kte smakin xmatang...

wAkDoL said...

klu lompat msuk BN xkan ade la akta tu..ni klu lompat msuk pembangkang mmg la gitu jdnye...ho3...

SiRabunWarna said...

mari kita main acara lompat2 dalam guni... dah lama takde sukan rakyat tuh...

wahh...wahh... kecik(amie).... cubaan pantas nak masuk line nmpk hahahahaha

an-nidxam said...

lompat si katak lompat.. huhu~