Tuesday, May 26, 2009

1001 kenangan

Siang tadi aku berpeluang pegi lunch dengan 3 orang sahabat lama ku.Diaorang adalah schoolmate masa sekolah rendah dan sekolah menengah dulu.Sungguh tidak kusangka hubungan kiteorg still kekal walaupun masing2 dh ade arah haluan yang berbeza.Pertemuan yang singkat memang la xcukup utk aku yang mulut becok ni.Macam2 rahsia kiteorg nak korek dari A sampailah Z.Lagi2 la si Aishah yang sangatlah cun,ayu,lemah lembut,alim dan menawan still xde lagi boyfrenz.Sampai sekarang menjadi lagi tanda tanya btul ke dia xde bf..Huhuhu.But now aku sngt merindui seorang bestfrenz aku masa sekolah rendah dulu namanya Nur Azmina Azmi.Sekarang dia adalah businesswomen menyambung business ayahnya.Dia sangatlah sibuk.Sampaikn nak ajak lepak sama pun susah.Nk dekat 10 thn kiteorg xjmpa.After je UPSR kteorg berpisah.Dia kena skolah agama kt kampung dia.Really hope one day aku dapat lepak dengan dia.Kalau korang nak tau akulah yang selalu jd organizer utk berjumpa dengan kawan2 lama kt sini.Reunion yang paling berjaya bila kami berjaya berkumpul seramai 20++ org.Dan sempat membuat surprise party utk besday kawan aku,Anje.
Aku bangga jadi Ex student Sekolah Kebangsaan Kota Jaya.Boleh dikatakan ramai student dari situ yg berjaya.Susah aku nak dpt jemputan kawen dr kawan2 sebaya coz semua still blaja.
Kiteorg tgh mengusha aishah ~

Listname rakan-rakan seperjuangan sekolah kebangsaan kota jaya.

Afiq : Belajar di UK
Izatti farizan : Belajar di US
Syahmi : Belajar di Jepun coz kejuruteraan sistem mekanikal
Nadiah : Belajar di Oversea jgk.Xingt kt mana
Nizam : Belajar di Indonesia amik medic
Khairul Faiz : Belajar di UTM coz kejuruteraan Kimia kot
Ilya : UTM amik degree perancang bandar
wardah : UTM
Yati anuar : UTM
Shafika Hanim : UM
Firdaus Z : UKM
Syuhadah : Lulusan Uniten Muadzam,Bakal amik master di uniten bangi
Farra_jb : Uniten Bangi amik IT
Aishah :Bakal Lawyer blaja di uitm shah alam
Elfie : U kt melaka
Uden :Uitm
Seha : Bakal Cikgu Sains ERT .blaja di UPM
haryanti : Bakal Cikgu BM belajar di UM
Hawa : UITM
Zainatul : Politeknik PD coz marketing
Aizat n firdaus : Politeknik
Eyna : Lulusan Food Institute .Dah Bekerja
Hafidz Azmi :IIUC
Ada jugak yg dh bekerja ,Radzi,Saharuddin,Taufik,Anis Aida,Natasha dan lain2
Reunion SKKJ


ada lagi,tp xingt...Sorry yer kwn2 kalau ade nama korang yg xde. Huhu

No comments: