Friday, December 19, 2008

Warkah buat sahabat

Nur Farhana Zakaria
infiniti,Jalan Sahabat
Taman Wawasan
00000 Malaysia
_____________________________________________________________

Sahabat Wawasan
Universiti Tenaga Nasional
Km-7 ,Jalan Kajang puchong
Selangor.

19 dis 2008

Sahabat,


Warkah daku ikhlas untuk sahabat

Pertama sekali nak ucapkan tahniah utk board MSK wawasan kerana berjaya menjalankan MSK 1,walaupun ada cacat cela tapi korang dah berjaya mencapai objektif yang diinginkan.Untuk mana yang kurang boleh diperbaiki dan yang baik boleh dikekalkan sebagai panduan masa hadapan.Jangan timbulkan rasa bersalah dalam diri,kerana masing-masing ada kekurangan sendiri.So sebagai family@sahabat wawasan kita kenalah saling bantu-membantu untuk mengisi kekurangan sahabat kita.Jadilah pelengkap antara satu sama lain.Jangan tegur secara membabi buta,berilah teguran secara membina.Kepada exco baru ,jangan rasa malu untuk bertanya kepada exco2 lama,kami sedia membantu tapi sekadar yang termampulah.MSK 1 barulah permulaan program kita.Banyak lagi program yang akan menyusul selepas ni.Diharap bonding antara kita semua semakin kuat dan kukuh agar kerja dapat dijalankan dengan sempura.(xmo gaduh2)

2.Pesanan untuk seorang adik,diharap kamu akan kekal menjadi sebagai exco kelab wawasan kerana peluang kamu utk naik adalah cerah.Kami tidak pernah mempertikaikan komitmen anda.As long kamu telah berjaya menyiapkan kerja kamu dengan jayanya(buletin@wawasan) . Ketiadaan seseorang dalam sesuatu program atas sebab yang boleh diterima,tidak mungkin kami pertikaikan.Akak berharap sangat-sangat-sangat kamu dapat kekalkan jawatan kamu di dalam kelab.

3.Gunalah peluang yang ada ini untuk jalankan kerja korang dengan sebaiknya kerana setelah kita semua xpegang jawatan,atau telah bekerja..kita akan merindui zaman berprogram ni.Berprogram ini sangat menyeronokkan.Kita boleh kenal macam-macam ragam orang,macam-macam gaya orang.So masa nilah kita nak belajar adapt dengan berbagai situasi.Contohnya macam mana kita nak bekerja dengan orang yang lebih tua.Dengan orang yang keras kepala.Dengan orang yang perfectionist dan macam-macam lagilah.

4.Timbulkanlah rasa sayang pada kelab.So bila rasa sayang tu ada.Korang akan buat kerja dengan bersungguh-sungguh.Dan sayang nak lepaskan.(ala macam orang bercintalakan,dah sayang..xkan nk mintak putus plak).

Last but not least,yang buruk jadikan sempadan.yang baik jadikan tauladan.

  • Jangan membilang bakti ,biarlah hasil berkata-kata
  • Biar orang xperasan kehadiran kita,tapi biarlah orang perasan bila ketiadaan kita.
  • Renung-renungkan dan selamat berjuang sahabat!

Yang benar

Gadis Merah Jambu

5 comments:

apple said...

dan ku sayang wawasan kita jua...
pada adik sayang sume,teruskan usaha..kita sama2 belajar, kita sama2 berusaha untuk kelab..

encikmasen said...

ape ni wey..

AAAAAAAAAAA~

wAkDoL said...

utk abg wakdol xde...sume utk adk jer...ho3

Nissie said...

lol. wakdol, kire adik gak. ko kan 18 kan. :P

they'll learn alot. surely.
no worries.
;)

miss.anne said...

sume akak2 syg ktorg yg bru2 neh..
LOVE ya'll much.!
thanks mucho2 bg tnjuk aja k..