Wednesday, February 18, 2009

Tag by Tash Babe

Tag by Tash babe
WHOEVER WHO GETS TAGGED HAS TO WRITE 10 THINGS ABOUT THE PERSON WHO TAGGED HIM/HER.

1.She`s my junior
2.Same coz with me..IT
3.Dia banyak persamaan dgn saya.Dia kalau tido msti dgr radio
4.Dia juga xkesah tido dimana,Senang ckp dia kalau ngantuk...mana2 pn dia bole tido.Same goes to me
5.Dia rapat dgn saya.Kalau bole saya xnak ada jurang dgn dia.Even she`s my junior.
6.Dia suka kumpul beg.Saya suka beg dia yang anyam2 tu..Tasha,kalu dh xnk beg tu.bg akk eh! hahaha
7.Dia juga suka kumpul selipar dan kasut.Saya suka kasut dia yg kaler pink gmbr monkey tu..comey.
8.Dia dh jangkit virus dgn saya.Semua program kelab dia nak dtg.Even on dat day dia ade test! gud job dear...;)
9.Dia sgt komited dgn keje dia.Congrat for Jualan Unitencup!
10.Saya sayang dia.She`s like my sister..Luv u sayang! Hope our relationship will remain 4eva n eva!

No comments: