Thursday, February 5, 2009

Ya Allah,ringankanlah beban hambamu ini

Lepas satu masalah,satu lagi datang.Selagi kita bernafas masalah memang tak kan berhenti dari datang dan pergi.Terpulang pada diri sendiri macammana nak handle stiap masalah.Every problem have their own solution.Aku berharap sangat bebanan yang ditanggung ni akan ringan tak lama lagi.Dah xsanggup nak hadap problem yang sama.Banyak lagi benda nak fikir.

1)Project 1 ku
2)Study
3)Personal matters
3)Family
4)Love

Aku bersyukur kerana dapat family dan pasangan yang understand dengan ku yang sentiasa banyak program.Sebab tu aku jarang ada prob untuk join semua program kelab melainkan ada hal yang tak dpt dielakkan.Coz mereka sgt memahami.Masalah chenta lain hal la.Tapi hal aku nk join program mmg no problem utk dia.
Aku berharap sgt segala masalah akan dpt diselesaikan dgn jayanya.Rakan-rakan tolong doakan kesihatanku yer.Daku baru lpas ditimpa kecelakaan (accident moto) :(...tapi xteruk sgtla..luka2 n bengkak ckitla..ni tgh bisa2 ni...tahan je la...huhuhuhuh..

1 comment:

Anonymous said...

oh2 cane leh jatuh?? huhu get well soon ya!